Aktualności

wróć
Zanim zgłosisz awarię...

Zanim zgłosisz awarię...

1 XII 2010, 07:15:00
Uprzejmie informujemy, że od pewnego czasu w ogólnej liczbie przyjmowanych w Dziale Zarządzania Zasobami zgłoszeń usterek i awarii, odnotowujemy duży wzrost zgłoszeń nieuzasadnionych.

Przypominamy, że obecnie wszystkie naprawy i remonty w zasobach spółdzielczych wykonują wyłącznie firmy zewnętrzne, a finansowanie tych robót pokrywane jest z funduszu remontowego zgromadzonego na indywidualnym koncie każdego budynku.
W tej sytuacji wszystkie nieuzasadnione wezwania niepotrzebnie obciążają ten fundusz i opóźniają, a nawet uniemożliwiają wykonanie istotnych dla nieruchomości remontów i modernizacji.
W związku z tym uprzejmie prosimy wszystkich właścicieli mieszkań o rozważne, przemyślane i precyzyjne zgłoszenia, co pozwoli na uniknięcie pomyłek i wyeliminuje nieuzasadnione wezwania.
Informujemy, że w skrajnych i ewidentnych przypadkach, jako zarządca budynków rozważamy możliwość obciążania autorów takich wezwań kosztami związanymi z awaryjnym przybyciem wezwanej ekipy.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem