Aktualności
Zanim zgłosisz awarię...
1 XII 2010, 07:15:00
Uprzejmie informujemy, że od pewnego czasu w ogólnej liczbie przyjmowanych w Dziale Zarządzania Zasobami zgłoszeń usterek i awarii, odnotowujemy duży wzrost zgłoszeń nieuzasadnionych.
Przypominamy, że obecnie wszystkie naprawy i remonty w zasobach
spółdzielczych wykonują wyłącznie firmy zewnętrzne, a finansowanie tych
robót pokrywane jest z funduszu remontowego zgromadzonego na
indywidualnym koncie każdego budynku.
W tej sytuacji wszystkie nieuzasadnione wezwania niepotrzebnie obciążają ten fundusz i opóźniają, a nawet uniemożliwiają wykonanie istotnych dla nieruchomości remontów i modernizacji.
W związku z tym uprzejmie prosimy wszystkich właścicieli mieszkań o rozważne, przemyślane i precyzyjne zgłoszenia, co pozwoli na uniknięcie pomyłek i wyeliminuje nieuzasadnione wezwania.
Informujemy, że w skrajnych i ewidentnych przypadkach, jako zarządca budynków rozważamy możliwość obciążania autorów takich wezwań kosztami związanymi z awaryjnym przybyciem wezwanej ekipy.
W tej sytuacji wszystkie nieuzasadnione wezwania niepotrzebnie obciążają ten fundusz i opóźniają, a nawet uniemożliwiają wykonanie istotnych dla nieruchomości remontów i modernizacji.
W związku z tym uprzejmie prosimy wszystkich właścicieli mieszkań o rozważne, przemyślane i precyzyjne zgłoszenia, co pozwoli na uniknięcie pomyłek i wyeliminuje nieuzasadnione wezwania.
Informujemy, że w skrajnych i ewidentnych przypadkach, jako zarządca budynków rozważamy możliwość obciążania autorów takich wezwań kosztami związanymi z awaryjnym przybyciem wezwanej ekipy.