INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
SPORZĄDZONA CELEM ZAPEWNIENIA RZETELNOŚCI I PRZEJRZYSTOŚCI PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
DLA OSÓB PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ W MIESZKANIU
Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Gnieźnieńska Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje o zasadach na jakich przetwarza Pani/Pana dane osobowe:
1. Administrator danych:
nazwa administratora: Gnieźnieńska Spółdzielnia Mieszkaniowa,
adres: ul. Budowlanych 2,62-200 Gniezno,
e-mail: sekretariat@sm-gniezno.pl
tel: (61) 426-54-25 wew.129
Spółdzielnia zarejestrowana jest w Sądzie Rejonowym w Poznaniu, XIV Wydział Gospodarczy Rejestrowy, pod numerem KRS 0000043240, NIP: 7840002826, REGON: 000488540.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych:
w Spółdzielni wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się:
- listownie,
kierując korespondencję na adres:
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
ul. Budowlanych 2, 62-200 Gniezno,
- telefonicznie 61426 54 25 wew.119,
- e-mailowo na adres: iod@sm-gniezno.pl
3. Cel przetwarzania danych:
realizacja wniosku dotyczącego prowadzenia działalności gospodarczej w mieszkaniu.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych:
art.6 ust.1 lit. a RODO.
5. Udostępnienie danych osobowych:
Dane mogą być udostępniane przez Spółdzielnię
podmiotom i organom, którym Spółdzielnia
jest zobowiązana udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do
otrzymania od Spółdzielni danych osobowych
lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie
powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
6. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego:
dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
7. Okres przechowywania danych osobowych:
na
czas prowadzenia działalności
gospodarczej, a po jej
zakończeniu przechowywane zgodnie
z zasadami archiwizacji dokumentów.
8. Przysługujące prawa:
W związku z przetwarzaniem przez nas danych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo sprostowania danych osobowych,
- prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
- prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo przenoszenia danych do innego administratora,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie w formie pisemnej,
- prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku
uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (RODO).
9. Źródło pochodzenia danych:
od osoby, której dane dotyczą
10. Wymóg podania danych:
realizacja wniosku o wyrażenie zgody na prowadzenie działalności gospodarczej w mieszkaniu
11. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie:
dane nie
będą przez Spółdzielnię przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
w tym profilowany.