Działając na podstawie art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Gnieźnieńska Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje o zasadach na jakich przetwarza Pani/Pana dane osobowe:
1. Administrator danych osobowych:
nazwa administratora: Gnieźnieńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
adres: ul. Budowlanych 2,62-200 Gniezno
e-mail: sekretariat@sm-gniezno.pl
tel: (61) 426-54-25 wew.110
Spółdzielnia
zarejestrowana jest w Sądzie Rejonowym w
Poznaniu, XIV Wydział Gospodarczy Rejestrowy,
pod numerem KRS 0000043240, NIP: 7840002826, REGON: 000488540.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych:
w Spółdzielni wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można
kontaktować się:
- listownie, kierując
korespondencję na adres:
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
ul. Budowlanych 2, 62-200 Gniezno,
- telefonicznie 61426 54 25 wew.119,
- e-mailowo na adres: iod@sm-gniezno.pl
3. Cel przetwarzania danych:
zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi mienie spółdzielni lub mienie jej członków.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych:
art.6 ust.1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
danych w związku
z Ustawą z dnia 16 września 1982r. Prawo Spółdzielcze, Ustawą z dnia 15 grudnia
2000r. o spółdzielniach mieszkaniowych, Ustawa z dnia 24 czerwca 1994r. o
własności lokali, Statutu Gnieźnieńskiej
Spółdzielni Mieszkaniowej i innych wewnętrznych regulacji prawnych
ustanowionych w Spółdzielni.
5. Udostępnienie danych osobowych:
Dane mogą być udostępniane przez Spółdzielnię podmiotom i organom, którym Spółdzielnia jest zobowiązana udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, pracownikom spółdzielni, realizującym zadania oraz firmom współpracującym na rzecz Spółdzielni np. w zakresie obsługi systemów IT.
6. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego:
dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
7. Okres przechowywania danych osobowych:
na czas obowiązywania upoważnienia, a po tym okresie zgodnie z przyjętymi w Spółdzielni zasadami archiwizowania dokumentacji.
8. Przysługujące prawa:
W związku z przetwarzaniem przez nas danych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo sprostowania danych osobowych,
- prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
- prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo przenoszenia danych do innego administratora,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, żeprzetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
9. Źródło pochodzenia danych:
od osoby udzielającej upoważnienia.
10. Kategoria danych podlegających przetwarzaniu:
imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL.
11. Wymóg podania danych:
podanie danych osobowych jest niezbędne do działania w ramach udzielonego upoważnienia, a konsekwencją odmowy podania danych osobowych będzie brak możliwości działania w imieniu osoby upoważniającej.
12. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie:
dane nie będą przez Spółdzielnię przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowany.
W imieniu Administratora danych
Zarząd Gnieźnieńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej
Zapoznałam/em się z klauzulą i przyjmuję ww. informacje do wiadomości:
……………………………………………………………….
( data i podpis osoby, której dane podlegają przetwarzaniu)